För mycket att göra..

Hej hej.. nu är jag på benen igen, lite snuvig näsa är allt som är kvar. Men hjälp vad jag har mycket som måste bli gjort i skolan, vet inte var jag ska börja?? Men bara att sätta igång här snart och få så mycket som möjligt gjort idag för imorgon och på fredag ska jag jobba. På fredag ska jag upp vid 5-tiden för att åka till Landvetter och hämta Mamma med, tänk att de varit över 2 veckor i Thailand! Tiden går så fort... Mamma kommer ju vara svart, och jag kommer se ut som en blek tråkis jämte henne. Jag vill också vara ledig, utomlands eller åtminstone ha sol och 15 grader här. Men det lär dröja några veckor, kanske månader. Ja, månader till jag och älsklingen ska iväg men jag hoppas det går fort. Nu gäller det att bli klar med den här terminen, vilket nästan känns som en omöjlighet. Men det är när man övervinner det som känns omöjligt som...




När vi var i Thailand för några år sen envisades jag med att läsa Dali Lamas "Lycka", han säger:

"Din värsta fiende är din bästa lärare om dig själv"

Smart den där Dali Lama, smart... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0