Hostig..

Verkar som om min älskling smittat mig med sin influensa :( Jag hostar stup i ett, är varm som en kamin och huvudet värker. Vill verkligen inte må dåligt för imorn ska vi ju på förlovningsfest! Har sett fram emot festen och känns såå tråkigt om jag och H måste stanna hemma. K pratade om att tjejerna skulle träffas ikväll och jag vill gärna vara med, mysa och käka gott med mina fina vänner. Får se bara hur jag mår... Kanske bättre att ta det lugnt ikväll för att ha kul imorn.

Nu har jag iallafall lagt mig i soffan, var på gång att åka in till stan för att möta upp K på hennes lunch. Men insåg efter duschen att jag inte orkade. Ser på Sex and the City istället, och ska snart koka lite te.


Nu ringer J så får sluta.. Hej svej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0