Känner du någon som ska till Thailand!

Men det vet jag!!!!

Jag, C och J fick ett infall igår och idag har vi bokat en resa till Thailand, Phuket!! Vi åker om 6 dar, på Onsdag och jag längtar så jag döööör :) Det känns så fantastiskt härligt, tänk sol, värme, bad och maten! Har längtat tillbaka sen jag var där sist och kan inte fatta att nästa vecka är jag där igen :) Vågar knappt tro det är sant!

Det här behöver vi tre tjejer, och det kommer bli en upplevelse att leva på länge! Nu ska jag och älsklingen till Lysekil och fira påsk. Ha en härlig påskhelg allihopa!!



Hit ska vi !!!

Kommentarer
Postat av: carro

aaaaaaaaahhhhhhhhhh jag döööööööööööör längtar så att jag mår dåligt... =)
ska bli så jäkla skönt.. fan va najs vi ska ha d tjejer.. vi tre i paradiset kan ju inte bli så mkt bättre,..... ppppppuuuuuuuuuuuuuuuuussssssssss

2008-03-20 @ 18:12:01
Postat av: Anna

Ah vad gott ni ska ha det! Blir ni borta länge?
Kul blogg! / Anna

2008-03-20 @ 19:04:39
Postat av: me

Carrolove! -JAG VET!!!!!! Det kommer bli så underbart! Kan inte fatta att det är sant :) Läängtar -påskpuss på dig

2008-03-22 @ 13:36:42
Postat av: me

Tack Anna! Vi kommer att vara där i 8 dar, så inte superlänge men tillräckligt för att få hinna koppla av och få lite solbränna :) Glad påsk!

2008-03-22 @ 13:38:16
URL: http://cut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0