Sen frukost..

Jag har ätit en ganska sen frukost, fil, ostmacka, päron och oboy. Stackars H får inte i sig särskillt mycket mat, och jag är livrädd att bli smittad. Men svårt att undvika då man sover ihop och är tillsammans hela tiden, jag kan inte riktigt undvika honom. Ska försöka åka till Ikea för att köpa ett nytt täcke, vi har två stycken jättehärliga duntäcken, ett lite tunnare och ett tjockt som attan. Det tjocka är lite för varmt just nu, trots det är iskallt ute. Så hoppas vi kan få tag i något rätt billigt men svalt täcke...

På torsdag ska en uppgift/tenta vara inlämnad i skolan, är inte sugen på att sätta mig ner med den. Har kommit efter lite med då jag jobbade i slutet på förra veckan och helgen. Jobbade ju 13 h i sträck på söndag så fanns inte riktigt chans till att plugga då...

Har ni tänkt på att det snart är påsk!? Kanske får vi köpa med oss lie påskpynt från Ikea med :) Har fått en kökshanduk av K med söta kyklingar på, den är påskig. Men där är just det enda påskiga vi har! Jag skulle vilja ha ett stort påskris med fjädrar och ägg i, vi får se vad det blir :P


Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0