Skoltrött

Varför är jag så här trött på skolan? Det är inte lite trött... jag vill bara inte. Finner ingen motivation alls, försöker tänka att det bara är en del av mars, april och sen maj kvar, innan lov men det känns inte lättare. Försöker se det så, att nästa termin blir den sista och sen är det jobb från och med jul, men det känns så långt (även om det inte är). Det är den sista "tentan" i historia som ska vara inlämnad imorn, sen har jag en C-uppsats som också blir den sista uppsatsen föralltid förhoppningsvis. Det är tillochmed så bra att den där "tentan" som ska vara inlämnad, inte alls är lika omfattande som en vanlig tenta. Men trots allt så orkar jag inte, jag vill inte läsa, inte skriva -Inte gå i skolan mer!


Måste bara ta tag i och läsa litteraturen nu...
Solen lyser in genom fönstren, känns ju lite bättre iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0