Haha trådlöst!

Kanon, jag kan blogga från köket och den här datorn där jag sitter och skriver! Men har inte skrivit än... ska börja nu. Jag har nämligen hängt på gräsmattan med H:s farmor och farfar :P njutit av solen och lekt med Bosse :) Jag hade verkligen velat vara kvar, men nu har jag två timmar på mig innan resten av familjen kommer hem, så får ta chansen och utnyttja det. Bosse har somnat i sin väska efter allt lek och bus, så nu är jag helt ostörd. Bäst att visa omvärlden vilken disciplinerad människa jag är ;) 

När H kommer hem ska nog vi gå till Triumf och köpa glass - himmelsk röra -min favorit! Kanske hjälper den mig att lätta tandvärken, för det har satt igång igen. Vill vare sig lägga pengarna eller behöva utstå smärtan för att dra ut den där förbannade visdomstanden! Kan den inte bara låta mig vara... hmm

Alla som är och njuter i solen - gör det lite för mig med! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0