Härliga soliga dag!

Jag gick upp och tog en morgonpromenad med Bosse. Sen åkte jag och H för att handla och efter det Sävedalen och hänga i solen med iskall saft! Jag älskar sånna här dar!
image369

H tog en bild när jag satt och läste uppsatsen som jag ska vara opponent på imorgon. Jag trodde att jag skulle hinna att läsa mer idag, men det blev mest prat prat prat.. så nu ska jag ta tag i läsningen framför tv-n. Måste hinna strukturera upp vad jag ska säga! Å längtar verkligen efter sommar i Lysekil och min och älsklingens resa! Det kommer att bli så UBER - Härligt!

Jag fick inte tagit några bilder på vad jag köpte igår, men H fotade vad jag hade på mig idag och jag har mitt nya linne! Resten får jag lägga upp imorgon :P



image372

Vita tygskor, jeansshorts, blommig tunikalinne och så klart rosa rosettväskan!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ah vilken härlig blogg! Härliga somriga bilder :) Söt outfit också, vart har du köpt de olika plaggen? Kram Anna

2008-05-27 @ 22:12:20
Postat av: me

Tack Anna!
Jag har köpt linnet på rut mfl.
Jeanshortsen är gamla Levis 501 som jag fick av mamma när jag gick i 5:an, men har sytt ut dom lite och klippt av dem :P
Skorna är från HM
Väskan är från Topshop

Ha det toppen, hoppas du dyker upp på bloggen igen :)

2008-05-28 @ 16:35:28
URL: http://cut.blogg.se
Postat av: Anna

Jag dyker absolut upp igen! Soliga hälsningar

2008-05-28 @ 20:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0