Lite funderingar..

Jag har gått igenom lite kläder, funderat på vad jag ska ha på mig ikväll. Hoppas det klarnar upp för jag vill vara sommrig.. kanske lite för sommrig? Men har inte fått chans att anväda sommarklänningarna så mycket. Hmm.. ni får se vad jag tänkt:

 Svarta mormorskängor, vit klänning och en grövre grå kofta?

 Svarta mormorskängor, blommig klänning, skepparkavaj och rosettväska?

 svarta mormorskängor, rosettväska, vit minikjol, blårandig topp och skepparkavaj?

Lägg märke till linslusen Bosse som dyker upp vid mina ben lite här och där :P Världens bästa hund som jag snart ska gå en promenad med:) Ja, va fasen vi får se vad jag tar på mig -det brukar gå vilt till på våra fester så bästa hade kanske varit att behålla de kläderna jag haft på mig idag! Haha!

image365

Inte behöver jag oroa mig för rödvinsfläckar här inte... HA det bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0