Nu är bara festen kvar!



Nu har alla i klassen lämnat i sina uppsatser - vi tog en fika efteråt och ikväll väntar festen! Det känns så skönt, som en sten som lättat, fast jag kan inte riktigt ta ut vinsten än.. den måste bli godkänd först. Det är lite bitterljuvt, för nu ska den här klassen splittras, en klass som jag verkligen trivs i. Det är så många jag tycker om och verkligen har lätt till skratt med, så jag kommer tycka att det är tråkigt att skiljas från dom. Men det bästa jag kan göra är att njuta av kvällen - för nu är bara FESTEN kvar!!

Ska försöka ta lite bilder ikväll.. om det nu blir någon vidare kvalité, hihi.
Än så länge blir det Bosse som får pryda bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0