Sista dagen innan inlämning!

Vi gick upp vid 9.30 och tog en morgonpromenad hela lilla familjen, det blev längre än vad som var räknat med och vi var hemma vid 11. Stopp vid bageriet och apoteket tog lite extra tid.. Men när vi kom hem dukade vi upp frukostbord och jag kände att jag inte mådde bra. Huvudvärken sprängde och illamående... nej nej nej -migrän. Lite starkare piller och ett par timmars sömn har gjort att jag blivit människa igen. Men nu är klockan helt plötsligt 14.00 och jag har en hel del kvar att göra på uppsatsen endå -trodde inte det men gjorde inte så mycket som jag skulle igår. Så nu är det:
Innehållsförteckning
Tabell
sammanfattning
Källförteckning
Sista på notsystem, ca 5 sid
Utöka analysen något
Försättsblad 

det är kvar... är jag bara effektiv så och inte får någon mer huvudvärk! Men jag är tung i huvudet fortfarande... skit att man ska vänta med allt in i det sista! Älsklingen ska hjälpa mig med tabellen iallafall...


Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0