Systematisk..

Jag arbetar på bra endå... skulle velat gå och simma idag, men det får jag se om jag hinner med. Sen gillar jag ju inte så värst mycket att bada i allmänna bassänger -tycker det är ganska groose om man tänker på hur många som badat i vattnet, sånna som kanske inte är så rena - nä fy NU ÄR JAG INTE ALLS SUGEN PÅ DET LÄNGRE! Får väl se om jag kan slå undan sånna tankar och gå dit och simma endå. Tabellen ska jag och H göra när han kommer hem från träningen så nu är bara :

Innehållsförteckning
Tabell
Notsystem
Försättsblad
Sammanfattning
källförteckning
Utökad analys

kvar...

Kommentarer
Postat av: Elin

Kör hårt med plugget! Lycka till!

2008-05-20 @ 17:46:43
Postat av: me

Tack Elin!!

2008-05-20 @ 21:32:07
URL: http://cut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0