Terroriserad!

Jag bad till H att han skulle ta med sig Bosse idag, men till svar fick jag ett skratt och en puss. Helt förtvivlad sitter jag och sliter mitt i hår i frustration av formuleringar -skriv människa SKRIV! Hur fasen ska jag hinna? Jag får inte ihop fler sidor, jag skriver och skriver, men tar ju bort och formulerar om mig precis lika mycket! 14 sidor nu... 40 måste det iallafall bli! Och sen har vi Bosse, som hjälper (eller stjälper) med att bita i låneböcker och anteckningar. Skälla på mig när jag är i skrivflyt så jag tappar koncentrationen, tugga i mattan eller mina skor -som han vet att han inte får! Han gör allt för att få min uppmärksamhet! Jag dööör av stress och om 25 min kommer H och hämtar oss för att vi ska med Bosse till hunddoktorn och få spruta. Jag måste städa upp lite innan K och M kommer hit på middag ikväll + att jag ska hinna frächa till mig, laga middagen och helst producerat några till sidor på uppsatsen!

Livet är tufft ibland, imorgon går jag inte upp klockan 8 som idag utan 7!! :P

Kommentarer
Postat av: Big M

Jag ska städa idag och sen kan Bosse Bus få komma hem till mig. jag kan vara hundvakt på kvällstid så kan du skriva då =D

2008-05-05 @ 13:45:33
Postat av: me

Ja! Det hade inte varit fel, att han ger dig en ordentlig omgång ;) I samma stund som jag la ner skrivandet så somnade han och sen har han sovit som småttingar gör.. du vet ju hur han gillar att sova! Men det får inte vara för rent hos dig -du måste räkna med lite kiss i hallen ;) Puss!

2008-05-05 @ 22:37:37
URL: http://cut.blogg.se
Postat av: Big M

Haha om jag ska vara ärlig vet jag inte vem som hade tröttnat ut vem =D
han kan få kissa i mitt nya badrum, det ska ändå reklameras så lite kiss där hade inte skadat, jag skyller ändå bara på hantverkarna =)
puss

2008-05-06 @ 10:36:30
Postat av: me

Hahhaah, hihi! låter fint det. Han kissade lite på mattan igår för att få uppmärksamhet. Vad gör man inte då man inte kan prata och har försökt komma i centrum i över 1 timma:P Mitt fel där endå..

pussen

2008-05-06 @ 16:09:19
URL: http://cut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0