Kardemummakaka..

Nu ska jag och lilla familjen sticka till R och S för lite fika. Jag har bakat en kardemummakaka, hann knappt komma innanför dörren innan jag slängde ihop den. Det har varit en lång dag i skolan, men nu är jag ledig resten av veckan :P Ska sätta igång med min tenta bara.. eller skjuta upp det lite till ;)
R och S åker till Thailand på fredag om inte det blir fler besvärligheter i Bankok -klart det INTE blir. Gissa och jag och H är avis... kanske kan vi får tag i en sista minuten;)



Kakan min.. tog bara ett litet smakprov :p Hahaha...

Kommentarer
Postat av: carro

jag vill oxå ha kaka.. =)

2008-11-26 @ 18:54:06
Postat av: Sara

Vad mysigt!

2008-11-26 @ 23:47:32
Postat av: me

Mmm den var smarrig :P

2008-11-27 @ 10:29:31
URL: http://cut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0