Pyntdags?

Jag är ju ledig resten av veckan - som jag berättade igår. Men när jag vaknade imorse var jag inte alls pigg, H har varit krasslig några dar och jag har helt enkelt blivit smittad. Men jag måste göra någonting idag endå.. Pynta? Det känns lite tidigt, men kanske hänga upp julgardiner bara? Men då är det roligare att få upp allt på en gång, så det verkligen blir mysigt.
Kanske ska jag åka in till stan då? Men jag är inte riktigt kry.. Men jag borde börja handla lite julklappar, innan csn är slut ;) Många men här, har väl helt enkelt inte ork att göra mig iordning. Jag ska ta en halstablett och fundera på saken en stund...

återkommer senare...


Kommentarer
Postat av: Jannie

Skulle bli jätteglad om d ville hjälpa mig att välja den bilden som du tycker bäst om!



Ill see you there! ;)

2008-11-27 @ 14:56:44
URL: http://chirlii.blogg.se/
Postat av: carro

heeeeeeeej... hmm ja väntar me med pyntet mysigare om d kommer upp på 1a advent.. =)

puss på dig going

2008-11-27 @ 15:12:00
Postat av: me

Jag kunde inte hålla mej! Men din kusin kommer ju! Du måste ju ha mys för henne :)



kramar

2008-11-27 @ 16:51:45
URL: http://cut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0