Skrotnisse!

Nu är jag hemma efter en dag på föreläsning och sen möte på lilla sam. Jag gick till nordstan efter mötet och hämta upp Bosse från älsklingen. Vi tog en snabbis in på Åhléns, jag H, O och Bosse för att titta på adventsljustakar. Vi behöver en till vardagsrummet och har nu hittat en vi tycker om :) Den ska köpas till helgen... Sen tog jag och lille mannen en promenad hem. 
O har sovit hos oss inatt men ska snart åka tillbaka till Oslo, det är så mysigt när han är på besök! Nu dricker vi kaffe och tittar på skrotnisse allihopa, haha 100 år sen man såg sist! Men magen kurrar efter mat, och lite senare ska vi laga något riktigt smarrigt :P Jummi...

Imorn är jag ledig från skolan så då ska jag fixa upp bilder!

Kramar¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0