Svåra samtal..

Jag sitter och försöker läsa boken "Svåra samtal", men lyckas inte så bra. Surfar hellre runt, slänger ett öga på tv-n eller hoppar upp i H:s knä och har ett minipusskalas. Vi är i Sävedalen idag igen, men den här gången för att passa H:s minsting till lillebror. Förhoppningsvis kommer föräldrarna hem snart så vi kan åka hem och sova.. det är alltid mysigt att vara här men jag är en tröttis idag. Det har varit en lång dag i skolan, riktigt givande och sånna dagar brukar ta på krafterna. Det där med konflikthantering alltså - Is tha shit! Haha..

Till helgen vet ni - Då får man julpynta och sätta upp ljusstakar! Jo för det fååår man!!!!!!!!!! :))

Kläder idag? Ingen bild, men det blev jeans, angorapolo i rosa och uggs... på vintern kan man göra det enkelt för sig.

Bäst att sluta för Bosse biter mig i tårna och försöker dra av min raggsocka!

Kommentarer
Postat av: Jannie

Ni hjälper mig väl att döpa bebisarna?





Alla förslag uppskattas, ses imorgon!







Xo

2008-11-25 @ 23:41:30
URL: http://chirlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0