Birthday partaye!

Nu är det bara att ladda upp - ikväll är det fest! Längtar redan till maten, ska äta en pastarätt med skaldjur och musslor - Mums! Ja, jag är hungrig förstår ni säkert.. åt precis två ostmackor och drack ett glas mjölk, men vill ha maat. Bara att hålla sig ett par timmar, kan gå på lite vin så länge ;) Lillsis kommer hit innan vi ska vidare till Barsidan, vi ska dricka lite, ladda och snacka massa strunt. V min älsklings lillebror kommer också vara här, för han ska sova över och passa Bosse ikväll. Så vi får hålla oss i schack när han är med oss tjejer... eller inte ;)

Kvällens kläder : Svart klänning med gigantisk ryggurringning! tunna svart strumpisar (eller snarare stay up-s.) Guldsmycken i massor och svarta eller guldfärgade pumps. Kuverväska med pärlor på.. Där har ni det! Ytterkläder blir nog mc-jacka och röd sjal som jag fick i födelsepresent:) 

Imorgon blir ni uppdaterade hur kvällen gick! Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ha en go kväll! Ladda upp med bilder från kvällen på bloggen också! Låter som en snygg outfit! Trevlig blogg måste jag säga :)

2008-09-26 @ 22:07:05
Postat av: Anna

Ha en go kväll! Ladda upp med bilder från kvällen på bloggen också! Låter som en snygg outfit! Trevlig blogg måste jag säga :)

2008-09-26 @ 22:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0