Hårfix..

Lite spontant tog jag en klipptid och ska klippa mig om 10 minuter... Bara toppa och klippa upp lite - få lite mer liv. Som alltid när jag fått lite mer längd är det dags att klippa! Håret är inte så slitet nu, men jag vill kunna få mer frisyr och att håret håller volymen längre än det gör nu.

Sen ska jag nog in till stan och försöka hitta en lång kofta, och kanske något annat fint :P Vi får se! Har böcker att hämta ut, skor hos skomakarn + apoteket och andra måsten som också ska göras idag. 

Ha en fin dag! Ni lär höra om jag blir missnöjd med håret eller om jag hittar några fina plagg! Kramar!! 

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas du hade en bra dag! Det där med att gå till frisören kan vara lite halvnervrerande om man har otur! Hoppas det blev bra!

2008-09-11 @ 19:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0