På schemat..

Kastade om planeringen lite från igår, kände mig mer motiverad för att skriva direkt jag gick upp än att ta en löptur. Så det senare får vänta - men skam om det inte blir av! Jodå, det blir det :P Bosse måste endå ut och röra på sig så jag kommer inte undan, kan lika gärna springa som gå sen när det är dags för det.

Har lite läsning kvar, igår eftermiddag blev inte allt som jag hoppades gjort - som vanligt. Är det inte alltid så? Man tror man ska hinna mer än man gör, eller är det bara min diagnos av tidsoptimism.. Jag ska vara som jag skrev igår på möte klockan 13:00, och jag ser redan fram emot när det är slut.  Vill komma hem och vara med mina älsklingar! Vi ska laga någon extra god mat ikväll, H är ledig och det är det bästa :) Bra på tv-n, idol och så... Bara mys hela kvällen :)

Jag ska ta tag i och skriva nu, det är redan mitten på veckan och helgen kommer snart infinna sig. Vi ska då till Lysekil och flytta :_( snyft. Har iallafall inte tid med skola i helgen.


(Ska försöka hinna lägga upp bilden på tröjan senare idag..)

Kramis

Kommentarer
Postat av: Eva

Då hoppas jag du får en mysig onsdag!

2008-09-03 @ 11:49:59
Postat av: me

Tack detsamma!!

2008-09-03 @ 12:12:58
URL: http://cut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0