Redo för regn!

Regnat hela natten, men det var uppehåll när jag var ute med Bosse. Får se hur det går på vår längre promenad lite senare, sol eller regn. Vi ska gå förbi skomakarn och jag ska lämna in lite klackar som måste bytas ut, sen har jag läsning att ta tag i innan vi åker till Lysekil kl 13. Det blir ingen livlig partyhelg kan jag garanterat säga, även om jag känner betydligt mer för det än att engagera mig i en flytt. Får se hur mycket vi hinner, att flytta innehåll från ett hus är inte riktigt som en lägenhet och lägenhetsflytt brukar ta nog med tid! Får antagligen avsätta några till helger i september, lika bra att vara inställd på det..



Ha en härlig helg alla härliga, Bosse är iallafall redo för regn! Kram :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahaha, underbar hund!

2008-09-05 @ 11:52:24
Postat av: me

Ja! Han är den bästa :)

2008-09-05 @ 12:09:56
URL: http://cut.blogg.se/
Postat av: Maria

Nämen bosse, det var det sötaste jag sett!!! :o)

Vilken underbar regnjacka. Ha det gott i helgen vännen! Kram

2008-09-05 @ 16:39:36
URL: http://fotogrodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0