Snelugg?

Ja igår blev en hel del gjort, inget som hade med skolan att göra (förutom att hämta böcker). Utan det blev ett besök hos frisören, och jag gick därifrån med en snelugg. Jag ville förändra något, och har länge tänkt klippa lugg, men då jag inte riktigt vågade ta steget att klippa en hel lugg - varje gång jag gjort det ångrar jag mig med detsamma. Så fick det det bli snelugg, som jag ångrar lite det med :P Det är kul med en förändring, men det känns som om den mest är ivägen! Sån tur är klippte jag en lång snelugg som om några veckor kommer gå att ta bakom örat iallafall.. Den är fin när jag har håret uppsatt, men inte utsläppt.. jaja. nu fick jag testat det. 

Jag åkte in till stan efter jag klippt mig, och där fick jag tag i en perfekt klänning till en fest min älskling och hans kompis ska ha lite längre fram. (de har ju fyllt år). Klänningen är svart, liten och med en bar rygg - love it! Sen köpte jag ett slappt linne, likadant som jag köpte i gammelrosa för ett par veckor sen, en lejongul kofta, undies och leggings. Hittade ingen oversize kofta som jag ville ha, och ingen polo heller.. får helt enkelt vänta med det.

Nu ska jag sätta igång med skolarbete men måste bara lägga till en sista grej. Skomakaren här på olskrokstorget är GRYM! Han gjorde båda mina skor så snygga - de ser nästan nya ut! Och sen är han skamligt billig... Där kommer fler skor och stövlar hamna det lovar jag. Han ska fixa remmen på min skinnväska med, det blev bestämt idag, haha.


Kramar!

Kommentarer
Postat av: Anna

Grymt med skomakaren! Det ska jag lägga på minnet! :)

2008-09-12 @ 14:37:50
Postat av: tilde

hej! hoppas allt är bra med dig, kolla gärna våran blogg som vi har fått igång igen :)

2008-09-14 @ 16:32:55
URL: http://ovanlig.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0