Vfu -tid framför mig.

Dagarna går för fort! Snart en vecka sen jag bloggade sist, men känns som igår! Det var mycket plugg i slutet av förra veckan, sen kom helgen som sprang förbi och där vi söndag kväll var på kalas med min älsklings släkt. Hans farmor och farfar har varit gifta i 50 år - fattar ni! 50 ÅR! ja, det var tvunget att firas :) Det var så mysigt att få höra gamla historier av deras vänner och se hur de satt där och mös med varandra. Sötisar, hihi.

Igår var första dagen på min Vfu, alltså praktik. Jag var på studium i majorna för första gången, ska ju vara både där och på samskolan, och det var jättekul! Idag är det sam igen, ska dit och ha lektion om 1 h, men längtar redan tills imorn när det är studium igen :) ja, just det.. lektionen.. borde kanske förbereda mig för den istället för att blogga. Men eleverna får höra föreläsning om upplysningen av mig, det får räcka;)

Nu är det den tiden på året...
Då min mamma tog eftermiddagen ledig för att ge sig ut på hummerfiske igår, hoppas de får ett gäng hummrar under fiskeperioden så vi kan åka till Grebbestad och frossa!!


Ha det gott alla vänner! Kramar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0