Bloggen som bråkar..

Mina bilder från helgen vill inte laddas upp! Och jag som har något inhandlat från helgen också... något riktigt snyggt :P Ja ni får se under dagen... om bara den här bloggen slutar bråka! Jag är ju ledig hela dagen så har väl inte allt för mycket att göra... Men igår hade jag fullt upp, det var en så himla mysig dag. Först upp och ut med Bosse, sen kom M och A med deras lilla nytillskott, en 5 dar gammal liten plutt - så söt:) På eftermiddagen träffade jag min killkompis M för en fika, vi kom på att det var alldeles för längesen vi sågs och vi hade huur mycket som helst att prata om. Allt från vad som händer nu till vad som var förr, exempelvis när vi bodde ihop i Majorna jag, han och sis och han gick ner 10 kg för att han levde på mina popcorn och jag och sis åt upp maten han köpte hem innan han hann öppna påsen :) Hahaha...

Ja, vi hörs under dagen - jag ska jobba på det där med bilderna!

Kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0