En hel vecka har försvunnit..

Hur kan veckan gå så fort! Min älskling är Tyskland och spelar handboll, han kommer tyvärr inte hem förän på söndag..  :_( Jag saknar ihjäl mig! Men ändå har veckan bara försvunnit. Jag var hos en arbetskamrat på tisdag kväll och kom därifrån först när klockan var 23.30. På onsdag kom K och hon tillsammans med L hade klart middag här hemma när jag kom direkt från konferens klockan 19.30. K sov här, och klockan var tidigast 02.30 innan vi somnade.. ni vet -prat prat.. Men upp och jobba, hem i snabb fart igår och brasilientjejerna kom hit på middag. Jag gjorde en linsoppa, ostbricka och glass med chokladsås till efterrätt. Ecologicas mustiga rödvin smakade gott till den heta linsoppan med chilli och ingefära. (Tror jag är hungrig som pratar så om mat :) 

Ikväll kommer jag bara att ligga vid tv-n! Kanske blogga en gång till:)

Trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0