Härliga helg!





Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej hej!

Läs gärna min blogg om allt mellan himmel och José! :)

2009-02-21 @ 13:26:35
URL: http://bananvecka.blogg.se/
Postat av: Hemlig beundrare fram Whistler

Hej hej hej Linda! ser ut som att ni hardet super mysigt därr hemma utan mig, du får hälsa H så gått från mig så hörs vi snart och Henke får vara bättre på att komma in på skype på kvällarna! saknar er många pussar //Herr Eriksson

2009-02-21 @ 23:16:38
Postat av: me

Heeej GulleRobin!

Ja det är mysigt här hemma, men tänk hur härligt det blir när du kommer hem!! Då kan vi sitta och dricka drinkar på uteserveringarna i vårsolen, ta segeltur i sommar precis som förra sommaren och massa sånt! Längtar :) Ja, jag ska säga till karln att bättra sig med skypen. Kom hem snart! PUSS!!!

ps. Jag försöker jobba på att åka till Cypern med Henke, Elise och dig i sommar.. så du vet ;) ds.

2009-02-22 @ 13:40:50
URL: http://cut.blogg.se/
Postat av: rob

ja skall bli gott när man kommer hem att det är gott väder :) japp klart, men kan dra ut 1 vecka eller så & med lite roligare folk bara :P japp hörde detta av E! men skicka mail till mig istället rob_eriksson@hot.. puss

2009-02-25 @ 03:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0