KLIPPT!



Nu är det gjort! Håret är avklippt! Känns galet konstigt och bra på samma gång :) Det gav mig kanske inte ett "äldre" utseende.. lite mer skolflickelooken :) Men man vill inte sluta att gå till spegeln, känna på det, ändra bena och se vad det finns att göra med det. Jag kan tyvärr inte lägga upp bild, för min mobil åkte av misstag med bilen till Göteborg. Men imorn kanske det kan komma upp kort! Det är helt rakt avklippt, så det ger lite "vassa" kanter, annars skulle jag se för snäll ut. Ja.. ni får se senare helt enkelt! För nu ska jag ta med Bosse ut och gå, det är klarblå himmel, strålande sol, och stilla hav, så som när kusten är som bäst!


Kram :)

Kommentarer
Postat av: sis

åh, jag vill se!!

kan inte tänka mig annat än att du e såå läcker:)

bra jobbat! puss

2009-02-09 @ 18:17:23
Postat av: Jessica

Hej vännen, va har du klippt av dig håret, gud vad spännande. Du kommer säker jättefin. Som man säger en skönhet klär i allt;)

Ringde dig igår, måste ses snart o ta en fika. Va allt för längesedan nu. Kram kram

2009-02-09 @ 23:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0