Lovets Torsdag!

Nu är det redan torsdag på det här sportlovet.. Jag skulle vilja vara utomlands nu, och inte blir det bättre av att Mamma och C sitter på planet till Thailand om 3 h!! Vi här hemma vill också åka! Men får glädja mig åt att solen skiner ute, att jag hade en mysig morgonpromenad med A, och att jag klockan 15 ska fika på Le pain med M och hennes 4 månaders lilla tjej:) Hade gärna åkt in till stan ett par timmar, men har inga pengar och jag bara veeet att affärerna kommer vara tokfulla av fina grejer. Jag vill ha nya jeans, har provat ett par från Bikbok och de är schyssta, men Acne har ett par riktigt fina också. Vet inte hur de ser ut på men.. Kanske bara ska åka in till stan och ta en jeansprovarrunda för att veta vad jag ska köpa när jag får min FÖRSTA lön!



Varianten från Acne...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0