Champangemingel och Bossemys!

Idag ska det champangeminglas från kl 14.30 på Peddan, efter det är det tal och examenshögtid i Konserthuset! Så nu ska vi som tagit lärarexamen bli lite runda under fötterna, för att sen hylla varandra och att vi är så oootroligt bra! Hahaha. Vad ska jag ha på mig tro? Det är ju tok-kallt ute, så någon silkig liten klänning går inte! Jag hade både fleecetröja, min tjocka acnerock, skinnhandskar, mössa och curlingkängor på min promenad med Bosse för en stund sen, endå fick vi vända hem då det var för kallt. Jag hade glömt långkalsonger och att sätta på Bosse hans stickade tröja så vi frös. Jag vet det är bara -4, men som det står på tv4 hemsida och de säger på tv-n så känns det som det dubbla!

NU KOM BREVBÄRAREN MED MIN ELLE-TIDNING!

Farligt det där.. jag som både ska städa inför att H och min släkt kommer hit på examenskalas imorn, och så har jag lovat Bosse att vi ska leka och lära oss nya trix. Det nya nu är att jag riktar min näve som en pistol mot honom och säger "Bang bang" då ramlar han ihop, och jag säger "Du är död" då ligger han heelt stilla.. Det är inte så hemskt som det låter, mest kul då Bosse är så uppspelt att det är jättesvårt att ligga helt stilla då han vill att vi ska göra det från början igen. Hahaha. Vår Bosse är bäst:) Men den där Elle-tidningen som ligger på bordet ser lockande ut.. Får helt enkelt bli städning, Bosselek och en snabb titt i tidningen för inspiration till hur jag ska se ut på examensminglet ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0