Elle och kaffe..



Mina ambitioner med bloggen har varit stora den här helgen, jag har fotat och dokumenterat.. Men inte fått igång bildfunktionen till datorn från min nya mobil! Älsklingen ska hjälpa mig, och har påbörjat processen, men det kommer dröja lite till. Men jag kan ju i skrift redogöra för vad jag gjort! Vi har fått ett nytt hak här på olskroken Le Pain.. och sen kommer franciesososo eller något annat jag inte kan stava till. Så det har varit morgonpromenader och frukostar på Le Pain, mer promenader och Buzzspel hos L, sen genomfördesa mitt urtrevliga examenskalas för släkt  i helgen;) ;) och en massa mer därtill..

Nu sitter jag för första gången still med en kopp kaffe i ena handen och Elletidningen i andra.. Först nu ska jag få läsa den och njuta :)

Ha en fin Söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0