Veckoplanering splittrad!

Så här såg min veckoplanering ut:

Måndag : jobb
Tisdag: jobb, kickoff på Manana
Onsdag: jobb, möte, middag hos oss med R och S
Torsdag: Åka till Kungälv och fota med M på dagen sen äta middag på Pasta etc med M och K på kvällen.
Fredag: Träffa M för lunch, tvätta, åka till skolan och fixa med examensbevis.
Lördag: Jag och H ska till S på 25 års fest
Söndag: Mathandla, städa, förbereda inför den kommande veckans lektioner


Ett späckat schema helt enkelt! Men vad händer? Jag blir sjuk på tisdag, tvingar mig iväg till jobbet och sen kickoffen, som blev väldigt lyckad. Men när jag kom hem var krafterna slut.. Jag hoppades kunna gå till jobbet på onsdag, men det gick bara inte. Vi fick ställa in middagen med R och S, och jag kom inte ur sängen på hela dagen! Idag är jag lite piggare, men fick skjuta på att åka till Kungälv. Jag ska försöka ta mig iväg och äta med tjejerna ikväll, sist vi skulle ses var jag också sjuk och mitt samvete är så dåligt över det. (Jag vet man kan inte hjälpa att man blir sjuk - men endå!) Om jag fortsätter att ligga i sängen resten av dagen så kanske det finns krafter att gå 18.30...
Imorgon måste jag till jobbet och få fixat med de saker som skulle bli gjorda i onsdags, alltså faller den dagens planering också. Lördag ska väl allt gå enligt planerna och Söndag tar jag nog igen turen till Kungälv och M, hoppas bara kroppen blir riktigt frisk och inte "jaglåtsasvarafrisk".. 




Hur sjuk man än är så måste Bosse ut.. Men älsklingen får ta promenaderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0