Grebbestad och gorgonzola..

Då var vi i Grebbestad nu :) Igår var vi på en hejdundrande fest! (som jag ska försöka lägga upp bilder ifrån senare) Där dansades det, grillades, dracks, pratades, skrattades och tokade det sig. Ikväll fick vi nattgäst då en av H:s gamla vänner blivit av med sin sovplats, haha. Det är kul det där med lite oväntat besök av en lång partillebo med massa tatueringar :) En väldigt snäll sådan!

Nu ska jag ge mig ut till mamma i köket och hjälpa henne med maten, hon ska göra någon smaskig rätt med gorgonzolafyllda köttfärsbiffar och någon smarrig sås med gorgonzola :P Jag och mamma älskar GORGONZOLA! H är nere på byn med grabbarna men kommer väl hem om en stund lagom till middagen. Sen ikväll ska vi hyra en film familjen här hemma, köpa en stor godispåse och slappa.


Hör av mig igen. Kramar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0