Benen trötta och magen mätt..

Är nyss hemkommen från en promenad med Bosse, och har efter det ätit mig mätt och go. Så nu ska jag sätta igång och röja här hemma, packa för Lysekil, gå till systemet och sen är det nog dags att åka för jag lär inte hinna mycket mer. Imorse regnade det som sjutton, men nu spricker det upp och jag hoppas på sol hela helgen! Vi ska sitta ute hela dagen imorn, dricka rosé, äta, och tro det eller ej - bygga en majstång! Haha, som jag uppepå allt har ansvar för :p Som den lantlolla man är har jag givetvis varit med på ett och annat bygge på midsommar, men vi får se hur det blir när klänningen är på, klackarna är höga och vinet är tömt!

Jag kanske hinner blogga igen under dagen, ska göra mitt bästa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0