Frustrerad!!!

Jag tänkte lägga in bilder från bröllopet och på våra snygga outfits som jag, min älskling och min bästis hade men så hittar jag inte sladden som kopplas från mobilen till datan!!! Jag blir så frustrerad på sånt så jag går runt som ett åskmoln och det ända jag kan tänka på är att hitta den! Det är för sent för att vända upp och ner på hela lägenheten så jag får helt enkelt släppa det. Men åååå... säger jag!

Imorn är det jobb igen, bara 3 dagar kvar sen är det 8 veckors semester :)) Sen imorgon kväll är det fest med jobbet, vi ska till en herrgård i Floda och äta gott, samt ha en massa trevligheter. Så vi ses på tisdag igen och då hoppas jag ha hittat min sladd!!

Natti natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0