Var och en får skämmas för sig själv den här helgen!

Överskriften säger allt om vårt sällskap och hur vi umgås:) Jag älskar dessa tjejer, och det blir alltid så fantastiskt när vi ses! Helgen började med att jag och K tog bussen till Torp, där kom en stor jeep tutandes, tjoandes, skrikandes. - Det var tjejmaffian, våra underbara brasilientjejer som lärt oss allt vi kan. (Nästan;)
Färden fortsatte i en rasande fart mot Smögen, något illamående slängdes jag från dörr till dörr i jeepens baksäte, ena stunden låg jag i K:s knä, i nästa stund  E:s.
 Det finns inslag av safaritema den här helgen, inte bara på grund av bil, och min safariskjorta, utan också med anledning av hajkingtur er mellan klippor och snår som M tagit med oss på. (Men vi är ju sen Brasilien - the Swedish hajkingteam) Dock har åldern tagit ut sitt rätt, och vi är inte så smidiga längre... M var väl den enda som inte ramla.

På fredag kväll åt vi kräftor av alla sorter, kokta, grillade, ugnsbakade... Och vi drack upp allt vårt bubbel. Vi hade med oss 6 liter rosé och 5 flaskor bubbel. Bubblet tog som sagt slut första kvällen, trots GT:s och svalkande drinkar. Men ingen sorg, kvällen efter blev det rosé, smögenpolitan, och sex on the smögen drinkar. Hahaha.

Vi har haft fantastiska dagar, underbart väder, tokiga skratt, galna samtal, salta bad - allt som kan önskas :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0