Lite fattigare..

En ansiktsbehandling, produkter, 2 par jeans, 1 skjorta... fredag började bra. Imorn får det gå lite lugnare till. Jag ock L ses kl 12 på stan, sen är det shopping för hela slanten. kanske ett par glas vin på Soho också - how knows;) Men det får bli en lagom shopping för min del, jag började stort idag - Men jag är nöjd! Mycket nöjd! En sneak peak på jeansen, resten kommer upp senare. Nu - KAFFE!




Det fick bli ett par mörka i samma modell som jag har ljusa.. Båda paren från Bik Bok
de ena lite dyrare, de andra lite billigare - men i stort ETT BRA PRIS:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Patetiskt! Är det jeansen du vill visa eller är det faktiskt din mage? ser ju löjligt ut när man måste se din mage varje gång du skall visa att du har köpt nya byxor. Fine, du har en snygg mage. men vaffan vuxna människa!!

2009-04-06 @ 11:20:57
Postat av: me

Ber om ursäkt ifall jag fick dig att känna dig illa till mods.. inte min avsikt. Men i ärlighetens namn tycker jag inte lite mage är farligt att visa upp, men man kan ju tycka olika. OCH sant som du säger jag är ju faktiskt vuxen -så jag bestämmer själv. Men det är inte för att provocera någon som magen syns, så jag är ledsen att du blev det. Mvh

2009-04-07 @ 13:54:27
URL: http://cut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0