Min höstgaderob..



Min garderob den här hösten har fyllts på med gråskaliga färger.. Jag är nöjd med vad jag fått tag i, trots att det är mycket beige, grå, svart, brun. De klassiska klumpiga kängorna från Blundstone - bruna, en pälsväst - beige, stickad tröja från Filippa K i svart, brun och grå, trikåtröja med puffärm -svart, knästrumpor -grå...ja listan kan göras betydligt längre. Tur att minnet är kort och att man varje ny månad känner det som att man inte har NÅGONTING nytt eller kul att ha på sig! Eller är det tur förresten? Behovet av mera finns alltid kvar..

Men jag har sagt och säger det igen, en snygg multifärgad kofta vill jag ha! Har sett en snygg från Filippa K, men samtidigt som jag surfade runt efter någonting i koftväg som skulle kunna ge mig en AHHhh:))))) -känsla så finner jag givetvis en klänning som känns som is. Is som i isprinsessa - från acne....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0