Arbete hela dagarna..




Dålig uppdatering! Jo, jag tackar jag.. Men hur ska jag få tiden att räcka till? Är det inte jobb, förberedelse av lektioner, skriva omdömen, förbereda utvecklingssamtal så är det hundkurs, tjejmiddagar, fika, jobbträffar, bossetid. Kan dagen ha fler timmar? Eller kan man minska arbetsdagen för samtliga människor? 6 h max! Har jag fel?

Det finns så många jag vill ha tid och träffa men där dagarna bara försvinner och jag helt plötsligt märker att det gått månader sedan vi sist sågs. Ska det vara så här att "bli" vuxen? Jobbet slukar för mycket tid.. och som sagt, tiden för att prioritera bloggen känns som den hamnar lååångt ner på listan.


Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0