Andra dagen på sportlovet -10

Bara månader sen men hjälp så mycket fräschare man var! Brunbränd och solkysst hår..

Vid den här tiden på året tycker jag som sämst om mig, haha. Blek, torr och bångstyrigt hår. Tur att utsidan inte är allt, har en okey insida ;)Bilden är på mig och min bästis och den får mig att toklängta efter vår Rhodosresa! För att lugna längtan har jag idag ägnat mig åt att äta lunch på stan med en kollega och sen shoppat. Jag fick med mig en svart acne klänning i siden. En perfekt lilla svarta! Och en paljettkofta i grått med guldpaljetter -snygging från H&M.

Ni har väl inte glömt vilken dag det är idag;) Semledagen!!!!!!!!!!! Vi har precis ätit kyckling med ädelostsås och jag är tokmätt men ska väl lite senare få i mig semlan som väntar i kylen. Haha

Ciao..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0