Brunch men i annat sällskap..



Så här ser en brunch på Soho för oss vanligtvis ut, skratt blandas med allvar precis som pankakor blandas med omelett...(?) Nä, vi ser bara lite allvarliga ut på bilden ;)

Idag ska jag på brunch till S. Hon fyllde år i måndags och vi ska fira det med att äta, njuta och ha så härligt. Jag ska snart styra upp mig och idag blir det inspiration "odd molly". Tycker att det känns lite sunday ;)

Riktigt lyckat hos C i fredags, hoppas det inte dröjer för länge innan vi ses igen.

Hörs i veckan!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Nya härliga bilder på dig och Elias. Kram på dig min underbara Linda!

2010-02-21 @ 21:28:32
URL: http://mariawingfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0