En första semsterdag!




Hur kan en första semesterdag bli bättre än idag?! Jag vaknade och pussade på min älskling. Efter det kom min kollega och hämtade upp mig och vi åkte vidare till en annan arbetskamrat för att äta frukost, se på hennes nyrenoverade lägenhet och umgås. (Ni förstår att jag trivs med mina arbetskamrater som väljer att spendera första semesterdagen med dem;)
När vi sagt hejdå satte jag mig på vagnen in till stan och gick i affärer med K och S. Jag fick köpt en strandklänningg, t-shirt, bustier, underkläder och skorna på bilden ovan :) Härligt va! Nu är jag nästan redo för att åka till Rhodos:) Bara lite mer grejer att fixa och köpa. Och en midsommar i Lysekil först!


Kram

Kommentarer
Postat av: Carina

Grattis pá namnsdagen finaste Linda!!Stooor kram frán mig o Orland :)

2010-06-20 @ 13:58:11
URL: http://www.ninainbcn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0