Bröllop 2011 top trends!

1Vintage touches

2Eco-friendly weddings

3Modern choices

4DIY weddings

5Social media influence

Varför frossar jag inte mer i bröllop här på bloggen! Jag borde kunna fylla hundratals inlägg med allt från utseende på inbjudningskort till dukning, skor, underkläder osv. Men kanske beror det på att jag är ganska bestämd i vad jag vill ha och inte vill ha. Och sen är hemlighetsfaktorn en stor anledning! Jag vill inte att min älskling ska ha för god koll på hur jag kommer att se ut. Inte för att han hänger här på bloggen.. men han kan ju ramla in. Igår spenderade jag och mamma två timmar i en bröllopsbutik i Grebbestad. Jag hittade associarer och blev ännu mer bestämd i hur jag ska se ut. Men vilken längtan som strömmade igenom mig. Vilken overklig känsla det är att stå där och njuta av att få gifta sig med sin älskling på jorden:)
Om en vecka ska jag tillsammans med min värdinnor/toastmadames/weddingplaners göra klart inbjudningskorten. Jag ska fota och lägga upp.. Men samma igen -hemlighetsfaktorn. Det ska ju bli en överraskning för gästerna och de ska inte se korten här på bloggen först. Jag har iallafall hittat en lista om trender 2011 och det känns som om vi har hittat rätt med en del grejer som gäller vårt bröllop 2011. Vi har vintage-känsla, eco-friendly hmm.. vi ska vara på landet, räcker det? Modern choices, absolut att det blir! DIY -do it yourself, det kommer vi att göra! Allt från inbjudningskort, till dekoration, till mat osv. Social media influence -där får vi läxa! Det har vi inte lyckats med, och framförallt inte uppdatering på bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0