Effektiva dagen!

Trött som en tok har jag varit idag.. Sliten efter gårdagen. Men hjälp så effektiv ändå! Jag och L startade dagen med att sätta bröllopshäfte och vigselprogram i tryck. Vi var hos en tillskärare "Rum för papper" heter stället som varit min stora hjälp i allt fixande med placeringskort, häfte, program och allt som hör till! Sen åt vi lunch på stan och i samma stund som jag gick hem satte jag och min älskling igång med att göra klart våra häfte och stämpla vigselprogram. Jag kommer förhoppningsvis att ha ett litet "reportage" här på bloggen efter lördag med allt som hört till bröllopet. Hur det sett ut, dukning, festhäfte, utsmyckning osv.. men jag lovar inget! Vill bara ha lite överraskningsmoment för mina gäster och därför håller jag snålt med sånna bilder på bloggen.
Nu ska vi gotta oss framför tv-n och ta fram vår efterrätt :p Mums!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0