Klänningen.. Kap 5 av en bröllopssaga

Under hela min bröllopsdag och så här i efterhand så kan jag inte vara mer nöjd över min klänning! Jag förstår inte varför jag för ett ögonblick fick lite tvivel på den. När vi kom hem på bröllopsnatten kändes det nästan sorligt att jag inte skulle ha på mig den mer. Men jag har ju många bilder att njuta av och den hänger i min garderob. Klänningen kommer från designmärket Pronovias och jag kan rekomendera att titta bland deras klänningar om man vill hitta något speciellt!

Kommentarer
Postat av: Sofie Wallström

Hej!

Vet inte riktigt hur jag ramlade in på din blogg, men jag surfade runt och såg din klänning, helt underbar!! Precis något sådant jag tänkt mig då jag själv planerar bröllop om ca ett år. Får man fråga vad den gick på ungefär? Samt vad det egentligen är för modell?

2012-02-20 @ 10:55:40
URL: http://doofie.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0