Tillbakablick 2010! Första inlägget 2011!

Mitt nyårslöfte -Att sluta skriva på bloggen att jag ska uppdatera mer när jag inte gör det! Skämt å sido.. Jag är bedrövlig på att skapa inlägg nuförtiden. Kanske är det mina stora ambitioner, jag tänker att jag vill ha en blogg full av bilder och när jag inte fixar det då struntar jag helt enkelt i att uppdatera. Eller så är det årstiden, livet ser helt enkelt så mycket härligare ut på sommaren! Men jag ska summera 2010, det hör till:
Vi firande in det nya året med vänner i sälen!
Vi började sommaren med att gå på fantastiska K och J:s bröllop!
Vi firade midsommar i Lysekil med härliga vänner!
Vi njöt av 2 underbara veckor på Rhodos! En resa som värmer med minnen nu mitt i kalla vintern!
Sommarens härliga konserter och västkustluft för hela slanten..
Smögen!!!!
Lysekil!
Grebbestad!
Hummerfiske!
Vi flyttade från 69 kvm till 96.. Mycket jobb med att bära, måla, möblera.. Men oj så härligt vi har det!
Plats för många middagar! Vi har haft en höst välbesökt av vänner :)
Höstpromenader med Bosse, och med härliga vänner!
Och en riktigt vit vinter! Inte minst en fantastisk jul! Vi har mycket att vara tacksamma för i våra liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0