Söndag och brunch med fina vänner

Underbara semester! Jag kan inte säga annat! Tänk att det får vara så här underbart, jag är så tacksam! Tack gode Gud för allt :) Helgen har erbjudit det mesta. I fredags var jag på stan med min älskling, sen köpte jag med mig lunch och åkte hem till S och sötis tvillingarna. På kvällen kom R och I hit, vi drack rosé åkte in till stan där vi mötte upp fler vänner och avslutade kvällen på Park Lane "Queernight", iiihaa! Haha.. I lördags åt jag och blivande lunch på stan, kollade i affärer och mös tillsammans hela kvällen lång. Idag har vi ätit brunch på Ritz med hela familjen V och gostvillingarna är änglar som knappt märks av, tycker inte jag iallafall! Jag fick med mig ett reafynd hem som jag visar upp på den nedersta bilden.
Nu ska jag slappa i en varm lägenhet, kanske lägga en inpackning i håret och ta hand om mitt yttre ;)
Kram!!

Kommentarer
Postat av: Sofi Vilahamn

Tack för idag din snygging!! Jag snor bilden av dig, tack för tipset! Du är störtsnygg i klänningen. Vi måste gå ut och fira snyggoklänningen med bubbel snart! Helst nu! Tack för idag. Vi är så glada och tacksamma över att ni finns i vårt liv! Ni är alltid lika mysiga och ger oss positiv energi. Stor kram!!

2011-07-03 @ 20:50:46
URL: http://vilahamn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0