Artilleriet Interiör..

Idag har jag ätit lunch på stan med S, hennes mamma och twinsen. Efter vi ätit god pasta med gorgonzola så gick vi på en liten shoppingrunda. Ett besök på den underbara inredningsbutiken Artilleriet som ligger på magasinsgatan. Ååå vad jag gillar lampan som hänger där och väntar på mig... Han vill flytta in hos oss och bo över vårt matsalsbord! Men han är på tok för dyr, 6000:-.. Han får helt enkelt hänga kvar. Efter inredningen gick vi och tittade på kläder. Jag köpte ett halsband, strumpbyxor och efter jag sagt hej då till mitt sällskap hamnade jag med ett gäng byxor i ett omklädningsrum på Solo. Jag köpte till sist ett par grå jeans från Nudie. Jag har aldrig haft jeans från dem förut men Mmmm.. satt snyggt och var sköna. Jag har sett lite väl mycket snyggt idag, borde hålla mig borta från stan. Imorgon blir det middag och fest i Fiskebäck och på söndag väntar en rejäl brunch med tjejerna.
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0