Höstdeppig..

image description
Jag har känt mig lite höstlåg ett par dar. Tiden räcker inte till, det är alldeles för mycket som ska hinnas med och mina ambitioner är höga. Jag vill mycket hellre sitta på en uteservering vid Green Village eller varför inte gå i en bikini på en vit sandstrand i Thailand?! Men det är ganska långt kvar tills vi är där framme.. februari dröjer. Finns det någon mer än jag som känner att mörkret påverkar? Jag brukar vid den här tiden på året börja se fram emot årets mysigaste högtid -Julen. Men just nu tänker jag att orkar jag plocka ner allt pynt igen, känns som att jag nyss tog upp det på vinden! Jag pluggar halvtid och jobbar halvtid, vilket jag trodde skulle ge mer tid till vänner men ibland känns det precis tvärtom. Har ett helt gäng med föräldralediga kompisar som jag tänkt träffa men jag har bara fått loss en enda dag och det var i fredags.. Tomten, jag önskar mig ännu mer TID nästa år!

Kommentarer
Postat av: Carro

Goa Linda stressa o deppa inte. Tid kommer vännen. Massa kramar från Carro j

2011-10-11 @ 22:53:07
Postat av: Anonym

Tack vad du är söt! Hoppas allt är riktigt bra/ Kramis:)

2011-10-12 @ 16:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0