Avslutar påsken och har semesterabstinens!

Påsken har varit riktigt bra, mysigt att vara med familjen men en liten längtan finns efter mina vänner. Så i dagarna får jag våldgästa Vilahamn tror jag;)

Sen har semesterlängtan tagit över! Jag vill ha sol, värme och långa dagar vid vattnet. Är fullt medveten om att mitt liv såg ut precis så för bara några veckor sen men det hjälps inte. Vill rymma vardagen och ett snöblaskigt Göteborg bums. Lysekil gav sol och blå himmel, från övervåningen blickade jag ut mot havet. Härligt när sommaren kommer men jag vill åka till Europa på semester. Jag vill kyssas med H, äta ute varje dag, läsa ut en strandväska full av böcker och kunna gå barfota.

Men bort från drömmarna nu, lite bilder från påsken..


Kommentarer
Postat av: D

Panerar du och H att skaffa barn i framtiden? :)

2012-04-10 @ 00:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0