Letar efter lavinsändare..

"Jag tittade på en lavinsändare", det var i stort sett de första orden L sa. Hon är härlig hon! Äventyrlig precis som jag sa. Jag beundrar denna kvinna som reser till New York, Dubai och Barcelona ensam för att komma iväg lite. Som ger sig skam på att jobba ute på en oljerigg som ensam kvinna i den mest manliga sfären. Som är snygg, blond och vältränad. Openminded är ett ord som stämmer in på henne på alla sätt. Inte dömer hon och lägger värderingar i hur man ska leva sitt liv, hon bara lever och fler borde göra som hon.

Nu fick min vän ett gäng lovord och nästa i tur är Soho, jag gillar detta ställe som jag besökt många många gånger, fika, lunch, vin, brunch. Soho går hem i alla lägen och gjorde så också idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0