På gatan där jag booor..

Ja på den här gatan lyser livets glamourösa lampa med sin frånvaro.(pics från min gata) Det är studier, mjukiskläder och kaffe från morgon till kväll. Med ett litet inslag av besök från vänner här och då, som igår när paret Ö var här på fika. Mysigt!

Men imorgon ska det bli förändring i tillvaron först ska jag äta frulle med min fina barndomsvän som alltid klär sig deliciöst och sen på eftermiddagen blir det häng med galmourmamman S. I mina ögon är hon en riktig glamour mamma som orkar se oförskämt snygg ut, ha två oförskämt söta barn, trevlig man, ett hem som alltid är fräscht, hon orkar alltid med att träna, och hon viker hela familjens tvätt fint in i garderoben till skillnad från mig som trycker in min stackars makes plagg och låter han ta hand om sortering själv. Sen det viktigaste av allt hon gör mig ALLTID glad. Alla skulle behöva en glammamma som henne i sina liv.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0